Auktion och ÖB!

Igår åkte vi till Auktion och innan den började klockan sex var vi på ÖB och kollade runt! Det fanns mycket saker där, till bra priser som vanligt ! Där hittade vi silvriga överlägg till spisen, vet inte vad det heter men ni förstår nog vad jag menar ;P Vi köpte även tvål och små saker som är billigare där än i en vanlig affär!
Jag hittade en super söt tröja till Algot, den passade perfekt!
Med döskallar och allt, bara 69 kronor! Blev super nöjd!
På auktionen så kollade vi in en byrå som vi skulle vilja ha till badrummet, den fanns i svart och vit. Vi ropade in den svarta för 300 kronor!
Den är jätte snygg, gör sig inte riktigt rättvis på bild!
Jag blev också jätte kär i en välkommen skylt som jag betalade 40 kronor för! Den passar verkligen mig och hemmet!
Dollar ville vara med på bild också, ni ska få se hur lätt det var att fota skylten också;P
Katterna ville undersöka den nya prylen precis när jag skulle ta kort!
Nej idag blir det att fortsätta att jobba med rättning och fortsätta att greja i lägenheten! Finns en hel del att göra om man säger så! Ska försöka att åka till tippen också med massa grejer så att vi kan vara i köket igen! hihi

Kommentarer
Postat av: Katta

Skylten var verkligen en Malin skylt! Kul när man hittar saker man vill ha till bra priser =)



Kram kram

2012-02-29 @ 17:15:13
URL: http://saerzes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0