Shopping !

Efter jul så kommer ju mellandags rean, den har jag inte missat. Vet dock inte 
om det är värt att trängas med massor av människor men lite smått och gott har jag hittat. 
Fast det är ju mest sällskapet som gjort att jag varit på Stan och Bergvik! 
Hittade en bok som jag tror jag kommer att ha nytta av: 
Verkar vara bra med mycket nyttigt att läsa om! 
 
Hittade denn snygga BH/topp och trosor på Gina Tricot! Priset 49 kr och trosorna 30 kr. 
 Här har vi lite smått och gott, smink från H&M, puder 49 kr, lipgloss 19 kr. Hårbandet hittade jag på Lindex, inte på rean men har velat ha det länge nu, 49 kronor. 
Örhängena är från Glitter, hänger väldigt vackert, speciellt med uppsatt hår! (40 kr) 
 
Så jag :) 
De här fina halsbanden hittade jag på Gengåvan, det stora 35 kr, armband 20 kr och lilla halsbandet 25 kr. 
 
En jätte fin kjol som sitter högt i midjan. (50 kr) 
Finbyxor som satt perfekt, 55 kronor! Väldigt lyckat!! 
Hittade även en jätte fin ring på Rusta för 30 kronor. 
 
Verkligen hel nöjd med mina köp, inget är köpt bara för att det var billigt utan det är saker jag verkligen kommer att använda! 
Kunde inte låta bli att köpa dessa till Algot: 
Den med fluga ska han ha på nyår <3 
Erik har också shoppat, en nya dator ;P 
Helnöjd ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0