Lucia!

I onsdags följde jag med Helene och Erika till domkyrkan för att titta på luciafirandet. 
Det var otroligt vackert och Sötlikör som sjöng var.. ja helt underbara! 
Vissa stunder så försvann jag in i någon annan värld, så vackert var det! 
Fastnade för en utav låtarna, vill verkligen ha den! 
 
 
De var väldigt duktiga, riktigt begåvade !! 
När cermonin var slut ville Helene och Erika tända ett ljus. 
Sen åkte vi hem och jag följde med tjejerna upp, fick en super fin kjol av Helene, använde 
den redan dagen efter :) 
Helene har fått mig mycket intresserad av att börja pyssla och greja här hemma. 
Jag fick testa att göra en ljuslykta, var så enkelt och snyggt ! 
 Här är min: 
Blev super nöjd! 
 
Tack tjejer för en trevlig kväll <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Där var lyktan :) tycker det blir så fint ljus med de Safarimönstren. Japp, Söt Likör vid lucia och jul är magiskt. Du är inte ensam om att försvinna bort :P

2013-01-02 @ 15:36:53
URL: http://attgoraengote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0