Julfirande!

Igår var vi hos Anne, Stig och Grace och firade jul tillsammans! Vi åkte dit vid klockan ett och 
blev bjudna på julmat. Det var underbart gott och som vanligt hade de gjort potatis till mig eftersom jag inte tycker om Janssons. Så gulligt <3 
 
Erik åt hur mycket Jansson som helst! Är hans favorit vid jul. För mig var det julskinkan :) 
 
Det blev även massor av julgodis och fika, vi hamnade alla i en lättare matkoma ! 
Underbar familj, är så glad att vara del av den <3<3<3
 
Algot myste hos farmor ! 
 
 
Paket öppnades och julstämningen var på topp! 
Vi fick massor av fina paket, har inte fotat alla saker än så de kommer i ett annat inlägg. 
 Algot och Grace fick också presenter, Grace fick två goda ben med lite extra mums på och Algot fick en hel påse ben av Farmor och Farfar. Den sprang han iväg med och försökte öppna <3 
 
 Jag hjälpte honom tillslut, annars hade han nog ätit upp alla ;P 
 
 
Klappar till alla! 
 Det var en jätte mysig dag med god mat, underbart sällskap, fina julklappar, spel och massor av skratt, kunde inte varit bättre <3 
 
GOD JUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0