Julafton med släkten!

På julafton åkte jag, Erik och Algot till Kristinehamn för att fira jul med släkten. I år hade vi knytkalas hemma hos Mia och Anders. De hade gjort jätte fint och alla var på gott humör. 
En underbar gran, där la alla ett paket under som vi sedan skulle lotta ut, alla hade köpt en var för 100 kronor. Är en ny tradition som fungerar väldigt bra. Då blir det inte stressigt att hinna köpa till alla och paket får öppnas! 
 
Min vackra Elin var självklart där <3 
 Egon och kusin Mattias var med ! 
Efter Kalle Anka, som tyvärr blev sämre än vad jag trodde, tomtverkstan har alltid varit min favorit var så kort nu, det var synd med vi kollade ändå, så öppnade vi paket. 
 Alla blev väldigt nöjda med sina paket, alla hade hittat bra och fina saker för bara 100 kronor! 
 
 Jag fick nummer 5 :) 
 
 
 Det var verkligen jätte mysigt och detta kommer vi att fortsätta med varje år hoppas jag! 
När klockan började nätma sig kvällen så var det dags att skiljas åt, då skulle alla fira med sina familjer. Så vi tog en promenad hem. 
 
Underbara jul! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0