Torsdag!

Välkommen måste jag bara säga till min älskade visdomstand som håller sakta men säkert 
på att ta kål på mig! Att äta normalt, nej den lyxen har jag inte just nu! 
Svullen är jag iallafall, det konstaterade min kära kusin igår, känns som om det har gått ner lite idag...
men det gör fortfarande fruktansvärt ont! 
Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag såg ut som en tennisboll på vänster sida på
lördag då jag med vänner ska fira min födelsedag! Skulle vara pricken över i! 
 
Idag har jag iallafall hunnit med lite grann, kört Erik till jobbet, diskat, lagat mat och 
dammsugit! Känns härligt, var dock tvungen att skura delar av golvet för hand då Erik 
drar med sig olja hem från jobbet, ibland är han helt svart ;P 
Idag ska jag iallafall träffa Elin, ska göra lite ärenden och ta en sväng på Bergvik! 
Jag tänkte blandannat köpa lite snacks och liknande till på lördag ! 
Nej nu ska jag dra mig, måste tanka innan jag hämtar upp Elin ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0