Min födelsedagsfest!

I lördags firade vi mig och jag hade en underbart trevlig kväll med mycket vänner! 
Kvällen drog i gång vid sju, alla pratade med varandra, hälsade och många kramar till mig<3 
Sen bjöd jag på fika, glass med strössel och kolasås, det fanns även chips, godis och kakor! 
Vi slog oss ner vid ett långbord för att mumsa på allt gott, sen var det dags för mig att
öppna mina paket! Fick jätte fina saker, kunde inte ha varit bättre! 
Jag har inte tagit kort på mina presenter än så tänkte visa dem mer noga 
i ett annat inlägg! 
Sen satte vi oss till rätta, en del spelade ölspel, andra satt och pratade! 
Jag hade även fixat olika lekar för kvällen, en av dem var en frågesport och det rätta 
svaret får man veta när tre personer tävlat :) 
Här skulle de äta upp remmarna snabbast! 
Här kollade vi vem som var mest uthållig :) 
Jessi och Helene var lika törstiga! 
Att blåsa upp ballonger på tid är inte alltid lätt! 
Att hoppa på ett ben är inte alltid lätt! 
Att spränga ballonger på olika sätt är alltid kul... och lite skrämmande;P 
Alla hade väldigt roligt under lekarna och jag tyckte att det var ännu roligare när 
alla vågade bjuda på sig själva och vara med! <3 
Sen fortsatte kvällen med frågesport om mig, dans och mycket skratt! 
Sen kom Batman in på festen, objuden och allt ;P;P 
 
Tack alla som var med och gjorde denna födelsedagsfest så underbar!!! 
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Malin - mitt liv i Oslo

Varsegod gumman :) Hoppas du blev glad för sakerna du fick :)

2012-08-14 @ 18:19:11
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0