Måndag!

Idag har varit en tråkig, jobbig och värdelös dag.. Har varit hemma från jobbet eftersom
mitt huvud håller på att sprängas, svetten kommer när jag inte fryser, hostan gör ont i hela kroppen och halsen 
hatar mig just nu... Och näsan rinner... 
Så, det kunde vara bättre, fast detta går över det med :) 
Det har varit väldigt dåligt med uppdateringar här den senaste tiden, inte bra alls. 
Har mycket jag tänkt skriva om:
- Födelsedagspresenter
- Torgfesten i Kristinehamn
- Algots galna bus i leklådan
- Kräftskiva i Skåre
- Släktkalas i Kristinehamn
- Kräftskiva hos Sabina och Stefan
 
Ja det är det jag kommer på just nu iallafall. Ska försöka att skriva om de flesta 
av sakerna ovan. Kanske blir mer imorgon eftersom jag inte kan jobba då heller, tyvärr :( 
Vill verkligen till jobbet, får sån energi av att vara där! 
 
Tänkte iallafall visa mina naglar som jag pysslade lite med i lördags! 
Har ett svart nagelack under som bas, sen vita och ljusblåa prickar, en rand i mitten och en 
blomma på tummen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0