Ketoner

I måndags var jag hos min diabetesläkare och vi gjorde upp en plan för
hur sockret skulle bli bra! Jag har tagit tag i det, kollat mig 7 gånger om dagen minst
och jag kände hur skönt det var att komma igång med det igen...
Igår när jag åkte hem från jobbet kände jag att jag började att må illa...
Jo sockret låg såklart runt 20 när jag kollade... Lyckades få ner det till elva men imorse
hade det stigit till 15.8.
Trodde jag skulle spy där ett tag imorse...
Har iallafall varit hemma från jobbet, pratat med sjukhuset och fått vägledning.
Ska prata med henne igen om en stund eftersom jag testade ketoner (syror i kroppen)
och de låg på den högsta graden....
Det är inte bra, är beodrad att dricka mycket och att vila..
Tänkte visa några bilder jag "iscensatt" i en ledsen tolkning, tyckte de passade nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0