I2- marken

Igår åkte vi till I2 där vi mötte Ewe, Nike, Tobias och Fredrik. Algot var också med, är jätte stolt
över honom, han skötte sig jätte bra!
Marken var som alltid mysig att gå på, speciellt med två barn också :)
Vi hittade faktiskt lite saker, Ewe och jag köpte matchande
halsband som symboliserar våran otroligt långa vänskap!
Hon köpte en vanlig sten och jag en med drake!
Sen hittade vi ett klädstånd där det var superbilliga klänningar!
Ewe hittade en svart/vit och jag en silvrig topp.
Algot fick en ny sjal, tyckte verkligen att den passade han personlighet!
Liten men tuff, det är Algot det!
Det var super roligt att vara på marken, när vi kom hem så somnade jag en stund.
Kroppen kändes fortfarande svag efter allt men på kvällen kom Sabina och Stefan på besök.
Det blev kortspel, skratt och trevligt sällskap!
Vi spelade en hel omgång av ett spel som tog ca 3 timmar!
Tack för en underbar lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0