Agility!

Idag börjar kursen Agility intro, jag är super taggad och lite nervös måste jag säga! Ska bli så roligt att se vad jag och Algot kan lära oss tillsammans. Har alltid drömt om att hålla på med agility och detta är första steget! Det är Karlstadbrukshundsklubb som har kursen, så vi kommer nog att vara några stycken :) Bra träning att arbeta brevid främmande hundar! (Hoppas det går bra)

Har ju bara gjort lite hobby träning med Algot, lite små hinder och sånt, men nu blir det forhoppningsvis mer ! Åh det ska bli så kul! Halv fem ska jag åka till klubben med honom. Vi ska packa med oss godis, leksaker, filt och en handduk om det är blött i gräset!

Hoppas Algot lyssnar och att han inte bara skäller på de andra hundarna... Uppdatering kommer sen, får hålla tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0