Trevlig kväll!

Igår vid kvart i fem åkte vi till Sabina, hon hade fixat ett Coktailpatry. Jag som inte dricker aå starka drycker smuttade bara lite för att känna smaken! Hon bjöd på plockmat som var underbart gott och sen hade hon fixat ett spel för att testa olika drinkar ;P

Lite utav maten:


Sabina hade tagit fram två tärningar och för varje nummer skulle man hälla i något i sitt glas, exempelvis sprit, likör, blanddricka och drinkmix. Så drinkarna kunde bli lite allt möjligt om man säger så. En del var riktigt ursäkta uttrycket, vidriga! Jag smakade bara också, de andra skulle sricka upp sin drink om deras inte var framröstad som godast, Malin H vann med sin drink, Mimos gillade ingen ;P

Min drink till vänster och therese till höder!
5 tjejer, en vinflaska, 3 behövdes för att öppna den :)

Mimo skruvar....Therese och Sabina håller i.....

Sabina tar i och Therese håller emot... Sen lyckades de öppna EN flaska vin......Det behövdes bara tre stycken....

Malin H

Mimo

Värdinnan Sabina

Therese

Och lilla jag ;P

Två Malin ;P

Vi åkte senare till Tempel för att dansa, var roligt men jag tröttnade ganska fort... Kan ha varit musiken... Mina höga skor... Jag vet inte men roligt att komma ut även om jag ville ut i slutet av kvällen ;P

Tack tjejer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0