Första advent!

Klockan fem var vi bjudna in till Mimo och Tommy på lite fika. Det var dukat med lussekatter, pepparkakor och knäck! De bjöds även på glögg, julmust och go saker! Det var jag, Erik, Tommy, Mimo, Therese och Mateusz som firade första advent, allt tackvare Mimo ! :)
När vi fikat färdigt fick fåglarna komma ut och det är alltid lika roligt att greja med dem! Sen gick jag och Erik hem för att gå ut med Algot innan Bingo lotto:) Idag var Mimo med och spelade, tyvärr vann ingen av oss! Efter det blev det snabbmat, pizza och hamburgartallrik för mig! (Tommy käkade med oss också)
Myskväll, tack så mycket <3

Jag och Fixie!
Fixie kan vinka hon!

En underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0