Träning med Algot

När jag var i Kristinehamn så ställde vi upp lite hinder som Algot skulle få träna på. Vi höjde hindret efterhand tills han förstod kommandot "hopp". Det var roligt att se hans energi och fokus på mig även om vi inte var på inhängnad plats! Vi tränade också inkallning, fast det är inget nytt det tränas varje dag ;P

Här kommer lite bilder som Emelie tog under träningen:



Han hoppade högt över och med en bra teknik.
Idag när jag och Helene var ute och gick med honom blev det inkallning då också. Vi gick spåret i närheten och var ute en och en halv timme, super mysigt!!! Vi skulle ha sett på film under kvällen men efter att jag ätit fick jag jätte ont i magen. Jag är inte sjuk det är bara så min mage fungerar ibland tyvärr. Så jag gick och la mig och nu känns det lite bättre :)
Här är lite bilder tagna av Helene:

fastnade för denna bild, så vacker.

Jag och Algot tränar, har alltid kopplet kvar på när vi är på allmäna platser och tränar. Då har jag större möjlighet att fånga in honom om han inte skulle lyssna!

Vackert, jag älskar att vara i skogen, det är så fridfullt..

Här är sista bilden i detta inlägg, är bara sååå klockren!! Älskar hur Helene fångade det ögonblicket <3

Kommentarer
Postat av: Helene

Naaaww, bilderna blev jättefina. Håller med om sista bilden på algot :P Supersöt. Tack för idag hjärtat! Puss

2011-05-15 @ 22:14:59
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0