Måndag

Det är redan vecka 20 och om 4 veckor går eleverna på sommarlov, känns som tiden bara rusar iväg! dagarna går snabbt och man hinner inte riktigt med;P Så är det väl i perioder antar jag, fast det är roligt likaså att vädret blir finare, människor rör sig mer utomhus och sommaren närmar sig med snabba steg.

Idag har jag jobbat, 07.45 till 15.45, vi hade personalmöte idag, vilket vi har varje måndag. Det är otroligt viktiga möten, där vi tar del av varandras kunskaper och kompetenser! Erik kom och hämtade mig efter jobbet efter det har vi lagat mat, pratat och jag har hjälpt Erik inför hans samhällskunskap prov imorgon. Skulle egentligen ha träffat Ewe och Turbo men det blir imorgon istället, vi ska träna hundarna tillsammans :) Vi ska förbereda oss inför träningen i grundkursen vi skall gå. Känns spännande!

Nu är jag trött som alltid efter jobbet, har inte riktigt vant mig vid att gå upp vid kvart över fem på morgonen ;P Jag är inte trött på jobbet utan det kommer när jag kommer hem ;P


Jag på promenaden med Helene igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0