urk...

Har ont i magen och benen... är den tiden på månaden..blä! Känner mig inte på topp men jag hoppas att det blir bättre när jag duschat och fräschat till mig lite! jaja, Erik har åkt på hockey med Stefan för en stund sen, hoppas de vinner ;P var ute på promenad förut och träffade väldigt många andra hundar, Algot var väldigt duktig! Han skällde in och han följde mig. Träningen börjar ge lite resultat! han har även lärt sig sitt nu! Det var så skitigt ute så vi fick ta en liten dusch på hans mage förut, i duschen är han jätte duktig (skillnad mot katterna haha).

Nej nu får jag nog rycka upp mig lite grann, annars kommer jag aldrig iväg ikväll och det vill jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0