Söndag

Idag ska jag och Algot åka till Skåre för att träffa Ewe och gå ut och gå. Det ska bli mysigt. Kul för Algot att få träffa henne :) Nike och Krille ska greja med deras bil sålänge så vi får hoppas att den går att laga! Det kan ha varit så att den blev för kall i vinter eller något liknande, vi får hoppas på det! Vi ska nog åka om en timme ungefär men jag ska gå ut med algot en kort, kort sväng så att han får kissa i allafall innan :)

Imorgon börjar jag jobba på en skola i Säffle, det ska bli väldigt roligt, i en vecka nu ska jag vara vikarie i 1-3 och sen nästa vecka ska jag börja i 4-6 där jag ska fortsätta jobba sen. Det ska blir riktigt spännande och jag ser i fram emot att lära känna alla och komma in i deras rutiner! Har redan packat veckan och lagt fram de kläder jag ska ha på mig imorgon. Ska ja upp väldigt tidigt imorgon så. Jag ska åka till Säffle kvart i 7 och innan det ska jag gå ut med Algot också. Så klockan ringer nog kvart över fem, halv sex. hehe fast det är helt okej, måste bara somna i tid på kvällen så är det lugnt:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0