Onsdag!

Idag har det varit en lugn dag med tvätt och plockning! Det är skönt att kunna gå in i min klädgarderob och se allt jag har, mina klänningar hänger på galgar och det är ordning på skor och smycken! Idag grejade jag i hallen och rensade där. Någon dag ska vi ta köket också... uhhh där är det mycket bråte! Fast det måste göras så!

Har känt mig halvt förkyld igen men idag har det varit bättre. Skulle ha skjutsat Malin till willys idag men någon timme innan blev mitt socker lågt, det var nere på två och efter det så blev jag helt färdig. Så jag la mig i sängen och läste tidningar och nu håller jag på att måla lite:) Känns skönt att ha tid för det, var så längesen!

Jag i lördags när jag fick en ide, att hänga ner med huvudet för då kittlar det i magen! haha det gjorde det också, detta är nog jag i ett nötskal! :)

Imorgon ska jag skjutsa Malin till Willys istället, det blir klockan 10 på förmiddagen. Sen blev jag erbjuden lite lunch hemma hos henne och det tackar jag inte nej till :) (Det ända som kan hindra mig är min förkylning blä!) Nej nu ska jag lägga mig och måla igen och vänta på att Erik kommer hem från lite jobb med bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0