Familj

Jag har alltid sen flera år tillbaka velat ha en hund. Som jag kan träna med i lydnad och agility, det är min stora hobby. När vi flyttade ihop jag och erik kom Tingeling och scilla in i vårat liv. de är helt underbara, världens goaste katter, två fina damer :)

Vackra Scilla i en söt liten tröja :)

Tingeling, drottningen i familjen :)
När vi varit en familj på fyra stycken så bestämde jag mig för att köpa en söt liten kattunge, alltså Dollar. Efter att vi hämtat honom så var det ett rent helevete ett tag, Tingeling accepterade honom inte! Tiden gick och de kommer nog aldrig bli bästa vänner men de gillar varandra nu i allafall. Scilla tog emot Dollar som en mor, de föll för varandra på en gång.

Dollar när han inte är bebis längre ;P
Jag älskar mina bebisar mer än vad jag själv trodde var möjligt, de är verkligen familjemedlemmar! Nu har vi blivit en till i vår familj, han kom igår och helvetet har inte brutit ut. Mina bebisar är nyfikna men skeptiska på nya "brorsan". Tingeling har redan visat med sitt kroppsspråk att det är hon som bestämmer och så kommer det nog alltid att vara. (Inte över mig men alla djur) Så det känns helt underbart och jag skiner som en sol att det har gått så bra att få en till familjemedlem!! <3

Han heter Algot från början men vi vet inte om vi skall behålla det namnet eller döpa om honom. Vi får se, gillade inte Algot först men det kanske passar ändå! Det känns helt underbart!

Vår nya familjemedlem:

When dreams come true <3

Kommentarer
Postat av: Helene

WHAT!!??? :) När, var och hur?? Supersöt bild på Dollar, han ser ut som en levande mjuk snöboll :P

2011-03-05 @ 13:08:48
URL: http://smultronblomster.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud så söt! Han måste jag få komma och klappa lite på:)

2011-03-06 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0