Edsbyn: Fredag kväll

När vi var framme så var det redan mörkt ute och Stefan (Malins pappa) fick ta ut Ozzy så han fick vänja sig lite vid oss. Ozzy är en jätte fin hund, men han skäller när folk kommer ;P Vi hann komma in och hälsa på alla och ta av oss ytterkläderna sen kom Emelie (Malin syster), Johnny (hennes kille) och deras son Liam som är tre och ett halvt.
Han var väldigt blyg i början men sen försvann det väldigt snabbt. Malin Hade två paket med sig till honom som var väldigt populära! En spiderman pyjamas:

Liam och Johnny visar hur stark spindelmannen är! :)
Vi käkade en god sallad som de brukade äta när Malin farmor levde, det var jätte gott. Kräsna jag äter ju inte purjolök så den petade jag bort, men annars var den jätte god!! Vi fick även världens godaste kladdkaka till efterrätt, ojojoj förstår inte hur Joy fick till den! (Joy är Malins pappas flickvän) När vi var mätta så samlades alla i vardagsrummet och Liam visade oss sina Tv-spel!

Här spelar jag trummor, det var verkligen inte lätt måste jag säga. Ha koll på både armar och fötter haha ;P

Malin trummade på hon också ;P
Vi spelade nästan hela kvällen och Liam var pigg och glad! Vi lekte med hans kinderägg leksaker och han tyckte att det var väldigt roligt! Jag och Malin var väldigt trötta efter resan men vi kom inte i säng förrens klockan var halv två på natten ;P

Liams berömda pose! Så söt !! hehe
Det var en jätte rolig kväll och helt lagom, vi umgicks och hade det trevligt. De hade renoverat stora delar av huset sen jag var där sist och det var jätte fint! Älskade tapeterna i vardagsrummet! Det kommer att bli ett helt underbart hus när de är färdiga! Och det hoppas jag att jag kommer att få se för nu MALIN kommer jag att vilja följa med fler gånger! ;P
Här har ni sötnosen själv, min nya kompis Ozzy:


Så underbart go hund! (om ni undrar varför han har koppel inne beror det på att Liam inte gillar när han kommer för nära, de är ju faktiskt i samma höjd så jag förstår honom) hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0