Ändrade planer

Ewe mådde inte helt 100 så vi bestämde att vi skulle åka dit någon annan dag! Istället kom Tommy in till oss för att prata lite och träffa Algot. han skulle till djuraffären så jag hängde på, glömde köpa en kam igår när jag var iväg! Jag glömde även bajspåsar men det hade mamma och pappa med sig igår :) Tur var väl det!

Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig iordning för det är middag hos Elin ikväll. Får se vad hon bjuder på, spännande! När jag är färdig så ska jag och Erik gå ut och gå med Algot. Erik har inte varit med ut på någon promenad än men det ska vi ändra på!



Härligt med en söndag som bjuder på så många trevliga saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0