Internet tillbaka!

Det känns så skönt att ha internet igen, det är tack vare Mimo!! Hon har varit en riktig ängel om jag får säga det själv! Har gått ut med Algot i snart 2 veckor på lunchen då vi har jobbat! Är underbart snällt och gulligt av henne <3 Sen mötte hon honom som skulle fixa internet, guldvärt!!! Så nu har jag fri tillgång till bloggar, mejler, spel och allt roligt jag saknat under tiden jag var utan det :)

Nu har vi haft skolavslutning på jobbet, var jätte fin avslutning och alla elever var så duktiga. De sjöng i grupp, solo och alla åttor och nior fick betyg. Nej det var jätte bra, en lyckad dag med fint väder!!

Vi dekorerade och det blev väldigt smakfullt och gav en känsla av skolavslutning!

Det var väldigt vacker plats, helt underbart!

Nu är det fyra dagar kvar till semester, vi arbetar tills på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0