Helgen!

I lördags efter att ha varit i mariebergsskogen så var det att åka hem och göra sig iordning. För senare så skulle jag och Helene först hem till Malin vid 18.00 och sen dra vidare till Sofia vid klockan 19.00. När vi kom till Malin gjorde jag iordning håret, och la på lite mer smink där jag hade svettats bort det ordinarie ;P haha

Vi spelade ett ölspel sen knallade vi iväg till Sofia. Där var de i full rullning med att duscha, sminka sig och ordna inför kvällen. Jätte trevliga och välkomnande människor. Det kändes jätte bra när man blir bemött så som de gjorde:) Sen kom Ronja och vad Malin H har längtat, var ett kärt återseende för dem och en ny person att träffa för mig. Jätte trevlig tjej, kändes nästan som jag kände henne, Malin har berättat så mycket ;P

Kvällen var super skoj!!!

Bilder kommer senare.... de blev jätte små......

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej och tack för din kommentar.

Förstår hur du känner dig, har kämpat i över ett år med Dexters skällande vid möten. Han blev väldigt upp i varv och gick inte att lugna ner. Men när jag köpte vattensprutan så fick jag resultat från dag ett. Han förstod direkt vad han gjorde fel och mitt nej fick en förstärkning, men man måste vara snabb innan dom hinner jaga upp sig för mycket.

Prova gärna agility :) papillon älskar agility och det är jätte roligt, man bygger ett starkt sammarbete med sin hund och den blir mer uppmärksam i vardagen.

Om du undrar något mer så säg bara till :)

MVH Malin

2011-06-07 @ 14:00:19
URL: http://livetmedpapillon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0