Pust!

Hela förmiddagen har jag hållt på som en yr liten höna... dammsugit, dammat, diskat, lagat mat, skurat luckor, plockat, hämtat saker i bilen... Nu är jag ganska trött kan jag säga! Fast om en stund här igen så ska jag skura golven, ta hela badrummet, diska igen!!! och börja packa saker inför Ullared imorgon :)
Tänkte åka ner till Ica också och köpa frukt och lite grejer som vi ska ha med oss ! Idag är det verkligen fullt upp men det är skönt att se resultatet av allt slit ;P


Nej nu ska jag varva ner lite för att sen ta tag i allt igen ;P

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är gumman. älskar dig. KRAM

2011-07-14 @ 14:09:03
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0