Plötsligt sjuk! :(

Igår när jag vaknade rann det ur näsan och halsen kändes som en tickande bomb ungefär! Det och feber gjorde att jag inte orkade med diabetesen, Algot och alla mattider. Mimo var en ängel och gjorde vofflor till lunch sen kom mamma och hämtade mig. Så nu är jag i K-hamn.. mår bättre idag men är ordentligt hängig...

Det är skönt att vara hemma hos mamma och pappa när jag mår såhär, alla saker som måste göras i lägenheten hade varit för jobbiga!


En bild från Edsbyn när jag och Malin sprang runt och tog massor av kort! <3

hihi

Lite annorlunda?

I början av vårt förhållande <3

Jessi och jag, nästan 5 år sedan!

Väldigt gammal bild på mig och Ewe ;P <3

Haha det var roligt att titta igenom lite grann vad som fanns :)

Kommentarer
Postat av: Katta

Lika strålande vacker som alltid på dina kort.



Tråkigt att du är sjuk gumman,men hoppas att det släpper snart!



Skickar en stor kram från oss här =)

2011-07-11 @ 18:02:38
URL: http://saerze.se/wordpress/
Postat av: Katta

JO det är allt bra med oss, lite segt eftersom stämplingen inte kommer igång så längtar efter jobbet lite, då vet man i alla fall vad man har!!!



Annars latar vi oss och myser och försöker att bara vara utan en massa måsten =)



Gott att höra att det är bättre.



Kram kram

2011-07-12 @ 12:44:51
URL: http://saerze.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0