Mys med Dollar!

Denna långa och händelserika dag börjar dra sig mot sitt slut! Ska bli skönt att få krypa ner i sängen och sluta ögonen... Jag och Dollar har legat och myst, våra katter kommer alltid och myser när de själva vill och det är alltid lika underbart! <3

Minns när Dollar var jätte liten, nu är han en stor kille men lika söt ändå! Min lilla nallebjörn <3

Dollar hoppade upp och la sig i mitt knä i soffan!

Att bli kliad är verkligen skönt...


Han somnade nästan på min hand....

Sen fångade Erik en bra bild när Dollar gäspar och jag har min tumme där.


Ser nästan ut som han inte får suga på tummen längre och galskriker som ett litet barn <3



Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan genom livet

sv: hehe ja, det är nog vanligt att man gör det :P Men nu äntligen har jag läst ut den och kan börja med den sista!

2011-07-20 @ 11:54:44
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0