Mycket trevlig kväll!

Nu har jag kommit hem från släktkalas, firat Egon som fyllde 75 år :) Jätte trevligt, god smörgåstårta och mumsig jordgubbstårta till efterrätt! Tummen upp för det!
Algot har lekt med Vilma (min yngsta kusin), hon var så duktig och grejade med honom under kvällen! Sitt, ligg och rulla, Algot gjorde som hon sa! Självklart hade jag med mig kameran och tog lite kort, tänkte visa er några av dem :)

Födelsedags "barnet" fick ett stort paket:

Pappa, Egon och Anders blev med på bilden:)

Mums!

Vilma, min lilla hundtränare !

Elin och jag !

mamma, Jessi, jag, Vilma, Mia, pappa och Helene :)

Älskade lillasyster <3

Blev många kort på mamma och pappa, blinkade inte den ena så gjorde den andre det ;P

Världens bästa föräldrar enligt mig :) <3


Min mormor det !

Tack för en trevlig kväll som alltid, och tack för att vi fick komma Egon ! :):)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder, speciellt på mina underbara döttrar. KRAMAR från Mamma.

2011-07-04 @ 23:47:12
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0