Mot djuraffären!

Ska snart åka till lantmännen och köpa mat åt Algot, är inte så mycket kvar nu! Fast först ska jag titta färdigt på "Mannen som talat med hundar" alltså Ceaser. Jag tycker att han är helt otrolig och det är roligt att följa honom när han tränar människor och hjälper hundarna. Det är inspirerande och roligt att titta på!

Idag händer det inte så mycket, är ganska sliten. Vet dock inte riktigt varför;P ska fortsätta fixa i lägenheten och åka till välsviken för att träna med Algot efter lunch. Ska fortsätta med "fot" och hans skällande när han möter andra hundar (om vi möter några). Igår skällde han inte när vi träffade Turbo, det brukar han göra, kändes väldigt skönt! :)




När jag ska till Ullared Gekås, så ska jag kolla på hundsaker som har med agility att göra, hoppas jag hittar något:) Vill ha en tunnel och ett till hinder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0