Lördag!

Idag är det lördag och födelsedags fest står på schemat! Ewe ska firas ikväll med dunder och brak :) Ska bli jätte roligt, tror att det blir en lyckad kväll!

Igår följde jag med Mimo och hjälpte henne att måla massa plankor som ska upp på deras hus! Vi skulle ha tagit allihopa med jag blev låg i socker....2,8 låg jag på :/ Var inte så roligt alls det! Jag fick i mig lite och vi fortsatte att måla, tur att vi inte tog alla för mörka moln kom sakta men säkert mot oss! Senare blev det skurar och åska som var långt borta!
När jag kom hem käkade jag mat och satt på datorn en stund. Gick och la mig vid 22 och sen vid tolv ringde Mimo och jag satte mig i bilen och hämtade henne :) Hade lovat det, men gick och la mig pga min huvudvärk... !

Nu ska jag plocka lite i lägenheten, sen ska jag till systemet för att sedan hjälpa till i lokalen vid 13.00 :)


Helt otroliga djur! Gick jätte bra när jag skulle släppa in dem:) Woho, jag är accepterad i Fixies och Plupps värld :)

Kommentarer
Postat av: mimo

Du är ju en i flocken nu ja :-) Inte lägst stående heller, för då skulle de inte lyssna till dig ;-)

2011-07-09 @ 22:15:06
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0