God morgon!

Idag är det Torsdag och dagarna bara rullar på ! Igår när jag var på stan med C hittade jag lite saker som jag köpte med mig hem! Dock hittade jag inga av de snygga klänningarna jag la ut igår men jag hittade två basic långklänningar!

En blå och en gul, en kostade 99 kronor och den andra 50 kronor! Härligt att bara kunna dra på sig en varm dag!

Den gula är dock lite genomskynlig men får ha ett vitt linne under eller så ;P
Sen köpte jag en bok:

Bonniers stora hundbok, vi var nere på Myrorna och där låg den! Ni kan inte gissa vad jag köpte den för....15 kronor!!! Gissa om jag blev glad!

Köpte lite smått och gott, titta på denna sötnos då;P

Är han inte söt i hängselbyxor? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0