Att ha Erik hemma är underbart!

Vi behöver inte göra något speciellt för att jag ska trivas i hans sällskap. Efter att vi storhandlat så skärde vi upp lite melon och bubbelvatten till mig och piggelindryck till honom. På Gekås köpte vi yatzy som vi älskar att spela, är roligt faktiskt! När man har tröttnat lite på kort så är det perfekt!

Nej vi uppskattar verkligen varandra nu när vi är borta från varann. Han åker imorgon igen men saknaden till varandra knyter endast ihop oss ännu mer om det är möjligt <3

En sån liten sak kan bli otroligt mysigt!

Vi kan bjuda på oss i allafall ;P Lika knasiga båda två!

Algot pussade "pappas" nya tänder ;P

Nej nu ska jag snart duscha, ska till Malin klockan sex på middag. Jag funderar på att ha min långklänning som jag köpte på Gina för längesen (49 kronor). Den är lite för "fin" för många tillfällen men en lyxig middag borde den vara perfekt till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0