STOLT!

Över min lillasyster!! Hon är verkligen en stark person, hon kämpar alltid för det hon vill uppnå! Hon har klarat hela gymnasiet med super betyg.. Hon flyttade hemifrån vid 16 års ålder. Hon fixade det ! Hon tar samtidigt hand om sin underbara häst Humle. Hon och Rasmus har en egen lägenhet och lilla Meduza! Jag älskar att se att allting går så bra för henne, en underbarare lillasyster finns inte ! <3

Idag tävlade Jessi och Humle och kom etta, det förvånar mig inte, de passar såååå bra ihop!!!

Jessica, Är jätte stolt över dig. Tänker på dig jätte ofta och saknar dig! Får komma och hälsa på er snart, se hur ni bor ! Älskar dig oerhört mycket!




Min syster!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir tårögd när jag läser detta<3 Att vara stolt över dig är bara förnamnet så som du har kämpat för ditt mål även fast du har haft flera tuffa motgångar har du kämpat och klarat dig igenom dessa, har varit tufft för dig men du är en sån kämpe med mycket vilja! Du är en lärare, så bra kommentarer och respons du fått där du har praktiserat ska du ta med dig du är engagerad och begåvad för de du håller på med<3 jag Älskar dig så mycket och du vet att jag tänker och saknar dig massa! Finns alltid här för dig de vet du<3

2011-02-15 @ 17:30:50
Postat av: Din syster

Jag blir tårögd när jag läser detta<3 Att vara stolt över dig är bara förnamnet så som du har kämpat för ditt mål även fast du har haft flera tuffa motgångar har du kämpat och klarat dig igenom dessa, har varit tufft för dig men du är en sån kämpe med mycket vilja! Du är en lärare, så bra kommentarer och respons du fått där du har praktiserat ska du ta med dig du är engagerad och begåvad för de du håller på med<3 jag Älskar dig så mycket och du vet att jag tänker och saknar dig massa! Finns alltid här för dig de vet du<3

2011-02-15 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0