skulle sova ut?

haha det blev som det blev. Jag somnade vid halv tio och det var så skönt att krypa ner i sängen och bara blunda. Hade mina tre godingar i sängen med mig så det var jätte mysigt! sen ringde mobilen... S ringde och var väldigt pratglad. Så jag vaknade två gånger.. så skönhetssömnen blev förstörd ;P haha nej då! Sen vaknade jag i morse vid fem och sen gick jag upp och käkade frukost vid halv sex på morgonen.

Nu är vi uppe och ska spela lite spel, jag och erik! Så jag kanske sover en stund till nu på dagen får se om det går! ;P Har målat naglarna också, franskmanikyr fast med rött istället för vitt! Love it! Kan visa er sen när kameran har laddat!

Nej nu ska jag sätta mig i soffan vid min älsklning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0