Så typiskt...

att bli sjuk, är helt fel tillfälle. Idag skulle jag varit på intervju för ett långtidsvikariat men jag fick ringa och ställa in! Tur för mig så fick jag tid nästa tisdag, skönt!! Så nu går jag här hemma, försöker att hålla mig uppe så mycket som det bara går. Blev ringd förut av en skola på Kronoparken men jag var tvungen att tacka nej idag. Var inte skriven på någon lista så det var tur!

Imorgon kanske det blir jobb igen på den skolan, jag hoppas jag klarar av att åka dit. Mår lite bättre nu, så det är bara att försöka vara uppe och inte sova bort hela dagen. Det var en sån mysig skola så jag vill verkligen vikariera där igen! Det är bara att hålla tummarna för att jag ska bli bättre !


Här står vi på scenen, den dagen vi tog examen. det var en helt otrolig känsla!

Kommentarer
Postat av: Helene

De fyra musketörerna :P

2011-02-09 @ 17:56:04
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0