Kocken är in the house !

Haha det blev en lyckad middag igår, gästerna gillade både mat och efterrätt ! Woho lite stolt är jag nu faktiskt, klarade av det helt själv (kanske låter löjligt men ni som vet varför jag har mina svårigheter med att bjuda på mat vet att detta var jobbigt för mig) Vi käkade pratade och hade det mysigt. Sen spelade vi lite spel och drack lagomt med vin, ur tomma luften ville vi gå ut. så tempel blev det lite senare på kvällen. haha det var kul att komma ut och dansa lite ! Var ett tag sen ;P

Innan gästerna kom:

Jag bjöd på kycklinggryta och ris med en god sallad. Till efterrätt blev det glass och fruktsallad!

dukat och klart i köket, haha detta blev färdigt vid två tiden ;P

Här kommer lite mer bilder från kvällen:

Malin och Mimo, här är det avdukat och maten är i magen;P

Jag sa till Sabina att ta upp ögonen lite, och voila det gjorde hon haha ;P

elin hade med sig te och godis, gullig kusin det!


en lycklig jag när maten var färdig och det smakade UTSÖKT! !!!!!

En jätte rolig kväll, helt underbart! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: mimo

Det var underbart tack vare DIG! Underbar mat, underbar värdinna, underbar vän <3

2011-02-05 @ 17:57:40
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: mimo

Det var underbart tack vare DIG! Underbar mat, underbar värdinna, underbar vän <3

2011-02-05 @ 17:57:41
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0