Helt färdig..

Kroppen återhämtar sig efter att ha varit sjuk, jag jobbar på som aldrig förr (08.00-16.30) var tiden idag ;P Det var jätte roligt och jag trivs verkligen när jag får vikariera där :) Nu sitter jag hemma och degar framför dumburken och väntar på att klockan ska rulla på så att jag kan lägga mig. (Känns lite tidigt när klockan bara är åtta). Imorgon ska jag jobba i skåre, på ett fritids, bara fyra timmar men ändå ;P Det ska bli skönt att sova en stund imorgon, börjar inte förrens klockan halv ett. Har inte varit där förut så det ska bli spännande !

Idag gjorde vi allahjärtansdag kort med alla barnen på fritids, de blev jätte fina! Det fanns massa material att välja mellan och barnen visade en sån kreativitet! Det var väldigt roligt! De gjorde kort till sina föräldrar, syskon och kompisar. Det tycker jag känns helt rätt, ALLA hjärtans dag kan firas med sin pojkvän/flickvän men även med familjen eller kompisar.

Ge alla i ditt hjärta en fin tanke denna dag! Det är faktiskt bara en dag på året, kärleken man känner för sina nära skall visas året om!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0