Fredag!

Idag är det sista dagen på "arbetsveckan" och vi har redan hunnit med en hel del idag! Vi har varit på Willys och stor handlat, det var verkligen behövligt, hade inte mycket mat kvar ;P Fast nu kan vi välja och vraka :) Jag blir alltid lika förvånad när jag ska betala på willys, alltid mycket billigare än vad jag trott. Idag gick handlingen på 1070 kronor och då köpte vi mer eller mindre allt. Inklusive tre fläskfiler, kottletter och en massa andra dyra varor! Så jag är nöjd, plånboken också! :)

Nu ropade Erik att maten är klar så jag ska käka lite, mos och fiskpinnar! med massa rivna morötter, MUMS!!!


Bjuder på ett kort på Lillen, nallen jag målat :)

Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, vad göres? :P

2011-02-18 @ 12:56:06
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0