En liten snöpromenad <3

Jag fick en ide, tänkte att Tingeling skulle få komma ut i snön en liten stund. Det var inte jätte populärt, snön var inte så roligt, ansåg hon men hon kom ändå när jag ropade på henne :) Så vi tog på oss vinterkläderna och gick ut i det vackra vädret. solen skiner och snön ligger vit på backen... Är helt underbart att titta ut!

Självklart så tog vi med oss vår nya kamera och tog lite kort!

Här får ni se några smakprov:

Min vackra lilla hund... nej katt menar jag ;P

Solen i ögonen, tungan utanför munnen, farligt när det är halt ute ;P

Tingeling kom och gosade lite med "mammis"

Blå ögon har tjejen i allafall !

Efter 10 minuter ute var det dags att gå in, blev för blöt om tassarna, så en kort stund räckte gott och väl!


<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0