En eftermiddag på stan!

Efter att ha varit och skrivit på alla papper i Säffle för jobbet så ringde Sabina och Malin och frågade om jag ville hänga på ner till stan! Det ville jag väldigt gärna :) Vi möttes vid halv sex vid mat och muffins, tjejerna skulle äta och jag tog en fika :)


Malin och Sabina lyxade till det med god mat !
Jag lyxade till det med kladdkaka, dock inte så god som jag hoppats på :/


När vi hade ätit och fikat klart så bestämde vi oss för att åka till Bergvik, stan skulle ändå stänga inom kort. Så vi hann med några affärer där. Dock hittade jag ingenting, ingen shopping men en jätte mysig stund med s och M :)
Vi skrattade så jag tror att vi skulle kunna ha träningsvärk idag, haha fast vad vi skratta åt, det vet bara vi tre ;P;P;P

Sabina :)

Malin :)

Tack för en rolig eftermiddag/kväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0