Blandade känslor

Idag ska jag åka till Säffle för att bli intervjuad för ett långtidsvikariat. Känns lite pirrigt eftersom jag inte varit i säffle så många gånger och bussarna ska passa varandra och jag ska hitta rätt i den lilla staden. Det som känns är att jag åker ensam, är pirrigt och jag blir nervös.. Fast pratade med Mamma förut och hon var så lugn och go i telefon så det kändes, om möjligt lite lugnare.

Helgen har varit kakon bra, kommer att ge er uppdatering senare idag när jag kommit hem från Säffle. Jag kommer också att berätta om alla hjärtansdag som jag och Erik myste till igår <3

Önska mig lycka till nu !

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till! Jag ska hålla alla tummar jag har:)

2011-02-15 @ 15:35:51
Postat av: Helene

ÅÅÅÅh hur gick det?? Prirates imårrn eller torsdag?

2011-02-15 @ 20:21:41
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0