Besök :)

Erik och Stefan skulle på hockey vid klockan halv fyra så vid två plingade det på dörren och Sabina och Stefan kom på besök:) Mycket trevligt. Killarna började öppna första ölen och cidern och jag och Sabina spelade lite Wii. Det blev guitar hero och sen spelade killarna också!


Stefan är en riktig rockare ;P

Det är Erik också;P

andledningen till att vi tjejer tog en paus i spelandet var att Sabina hittade en intressant BILD- tidning som hon började läsa. jag gör alltid samma sak hemma hos henne ;P Jag som redan har läst den 100 gånger sa att hon kunde ta med den hem, så den är nog utläst redan ikväll ;P


När trion hade åkt så plockade jag lite och sen gjorde jag lite mat.

"Äta bör man annars dör man" Mimo brukar alltid lägga till:
"Äta gör man ändå dör man"
Jag skrattar alltid när hon kläcker den kommentaren!

Kommentarer
Postat av: mimo

Hahahahahahahahahahaha ja, älskar den kommentaren :-D

2011-02-05 @ 17:35:06
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

sv: Tack desamma gumman <3

2011-02-06 @ 02:31:27
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0