Rolig storhelg!

Kan inte säga annat än att jul med släkt, utgång, mys hos svärföräldrar och mina föräldrar har varit helt underbart! Det är inte slut än heller, imorgon så ska vi till Stefan och Sabina och ha kompisjulen. Det bjuds på god mat, trevligt sällskap och byte av julklappar :)
Idag har jag och Erik städat och grejat hemma för att sedan åka ner till stan och kolla lite rea ! Hittade lite smått och gott:) Vi köpt även presenterna till klappbytet imorgon, blev riktigt nöjd! Erik köpte tre t-shirtar, jag köpte två linnen, örhängen, halsband och ett skärp! Skulle ha visat er men min kamera är hos Ewe, ska hämta den senare ikväll eller imorgon! Måste ju visa lite bilder från nöjes också, var ju där i söndags!
It's love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0