Onsdag= kompisjul!

Idag klockan sex ska vi vara hemma hos Stefan och Sabina! Idag är det vår tradition, kompisjulen! Det är jag, Erik, Tommy, MImo och Malin som ska dit! Kvällen kommer att bjuda på julbord, det sista innan julen är helt slut. Vi kommer att byta presenter med varandra. Alla killar köper ett paket till killarna och likaså för tjejerna. Sen lottar vi ut klapparna till varandra! Super bra ide, alla får något och det blir absolut inte dyrt!
I år är jag nöjd över det jag köpt, fast det är ju inte jag som ska vara nöjd utan den som får paketet ! Håller i allafall på att göra mig iordning, precis kommit ut ur duschen:) Snart blir ansiktet täckt med smink och håret ska göras iordning ! Ser i fram emot kvällen, tror att det kommer bli mysigt, roligt och alldeles underbart hihi
Malin, Therese (som är i Polen för tillfället), Mimo, jag och Sabina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0