Obehagligt!

Igår när jag kom hem från jobbet så fick jag bröstsmärtor på vänster sida. Har aldrig haft något liknande förut. Skulle ha åkt hem till Ewe och Nike för att mysa framför en film men det gick inte. La mig och vilade, i hopp om att det skulle gå över vilket det inte gjorde... JAg somnade tidigt men vaknade flera gånger under natten, svettig och det kändes obehagligt. I morse när jag vaknade var det fortfarande kvar och jag mådde illa av för lite sömn. Fick höra av mig till jobbet och förblev hemma idag.
Jag mår fortfarande inte bra men det går åt rätt håll, smärtorna är mindre men det är en obehags känsla i bröstet, det hugger till ibland... Känns väldigt trist, skulle ha åkt till Kristinehamn idag och kollat på en show med mamma, jessi, mormor osv. Tror inte att jag klarar av det, även om det börjar bli bättre!
Nej fy, detta är verkligen obehagligt!

Kommentarer
Postat av: David

Tycker du ska kolla upp med med en läkare. Om inte annat så för att slippa oroa dig.



Hoppas det ordnar sig och blir bättre!

/Kram David

2011-12-16 @ 16:56:47
Postat av: Mimo

Läskigt, precis vad jag fick förra veckan, höll i sig i ett dygn. Jag ringde 1177 och de sa att det antingen var en ansträngning av hjärtmuskeln, typ att man tränat eller liknande (som träningsvärk), växtvärk i hjärtmuskeln, inflammation pga långvarig förkylning (som lunginflammation i hjärtat) eller en panikångestattack. Det sistnämnda strök jag då jag inte hade några övriga symptom samt aldrig haft panikångest förr. De tyckte jag skulle åka in omedelbart men jag pallade inte att vänta på akuten i 8 timmar igen som sist, så jag avvaktade för att se om det skulle vara bättre imorgon, och det var det.



Tycker i alla fall att du ska kolla upp det, tänker på dig! Hör av dig om det är något och krya på dig!

2011-12-17 @ 08:07:08
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0