Nyår!

Idag är det sista dagen 2011 och det känns som om kvällen kommer att bli mycket speciell. Idag har vi kastat skräp, städat och förberett maten för ikväll :) Det blir snittar till förätt, kräftor och räkor till "varmrätt" och efterrätt är en hel skål med godis ! Jag har även köpt lite tomtebloss som jag kan lysa med ikväll, gillar inte raketer, har aldrig gjort kommer aldrig att göra!
Har fixat naglarna i alla ära till kvällen. Använde mig utav sättet som jag fick av Mimo i julklapp. Det var inga vanliga nagelack utan en silver och en guld man kan göra mönster med! Jag tyckte att det blev riktigt bra!
Jag använde ett svart nagelack med glitter i innan jag grejade med mönstrena :)
Resultatet:
I like it !
Igår när jag la mig och vilade efter att ha varit på bio med Erik och hans föräldrar kröp Algot upp och sov brevid mig. Erik var snabb och ta kort på oss:
This is true love <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0