Lördag!

Nu är lördagen här och jag håller på att göra mig iordning inför Maries 25 års fest ikväll! Snälla Erika ska skjutsa och hämta oss, även gå ut med lilla Algot! Vilken ängel!!!
Idag har vi tagit det ganska lugnt, varit på Bergvik en sväng där vi även käkade lunch! Eftersom veckan har varit fullproppad med saker så fick vi handla Maries presenter idag! Tyckte att jag hittade riktigt bra saker, hoppas hon blir nöjd :) Vi ska vara i ett hus ute på Zakrisdal, tror att det kommer att bli super roligt, party ikväll alltså! :)
Underbara Marie! (Snodde fotot från hennes Facebook)
Igår hade jag och Ewe en super mysig kväll, kom dit vid klockan sex och åkte runt tolv. Vi kollade på film och pratade och pratade om allt mellan himmel och jord! Måste vi göra oftare, tyvärr är det så mycket hela tiden fast igår var ett riktigt guldkorn!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0