Lördag

Natten har jag varit vaken lite för mycket men smärtorna i bröstet är borta nu iallafall, pust! Det är skönt. Jag kunde inte åka till Kristinehamn igår, mådde inge bra. Så det var synd, hade varit väldigt roligt att se lite artister :)
Idag i allafall ska jag till mormor och baka pepparkakor, det är en tradition, blir aldrig för gammal för det känns det som :) Det blir mormor, jag, jessi, Linnea och Wilma som ska ha en mysig dag :) Vi ska åka vid elva ungefär och sen blir det mat vid tolv hemma hos mormor :)
Nu är det inte långt kvar till jul, MAlin frågade om vi skulle shoppa lite julklappar i helgen, idag blir det ju svårt men jag hoppas att hon kunde imorgon :) Det behövs verkligen och det skulle vara mysigt att umgås med gumman :)
Bjuder på lite bilder:
Wilma och jag :)
Mormor och Egon!
Jessi och jag
Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0