Kompisjul!

Nu har vi kommit hem från kvällen hos Sabina och Stefan! Jätte god mat som alltid och trevligt sällskap! Alla hade verkligen hittat bra julklappar, bland tjejernas fanns ett fotoalbum, Nagelacksett, smyckeshållare och matchande koppar och tallrikar! På killarnas sida fanns en Parfym, ett spel (hur visste du det?) och en fjärrkontroll som man kan välja vad man kan styra med!
Jag fick nagellack settet, jätte fina färger och massor av klistermärken för utsmyckning ! Erik fick Parfymen, luktade väldigt gott, var David Beckhams. Tror att alla blev väldigt nöjda och vad mycket fint man kan få för 100 kronor !! Vi spelade spelet som Stefan fick i sin julklapp, väldigt mycket roliga frågor!
Var en super trevlig kväll!

Det fanns väldigt mycket gott på julbordet vill jag lova :)
Killarna njuter av måltiden!
Tjejerna glänser framför granen :)
Öppna paket dags:
Bjuder på en sista bild på mig och Algot, Malin tog kort och under tiden så la Algot sitt huvud på min axel för att vila:
Tack för denna trevliga kväll!

Kommentarer
Postat av: Helene

nämen, mysigt värre ju :)

2011-12-30 @ 10:42:00
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0