Kräftskiva!

Igår var jag på kräftskiva i Skåre. Mums vad jag älskar kräftor alltså, åt upp ett helt paket själv! (det är i princip 20 kräftor) Vi satt ute på gräsmattan vid Ewe,Nike och Timmy! Solen sken och vädret var perfekt, inte för kallt och inte för varmt. (iallafall inte på dagen)

Innan alla kom vid halv sex tiden så tränade jag och Ewe våra godingar, hoppning och tunneln (den har de blivit riktigt bra på nu) Nike och Ewe passade även Nikes pappas hund Tina, en gammal dam. Hon påminde lite om ett rådjur med sitt ansikte. Hon och Algot blev genast fästa vid varandra, Hon gick efter honom, han ville leka med henne. Det blev en och annan puss också ;P Algot blev en liten boytoy ! haha hon en Coauger!


Ett härligt gäng!

Vackra Turbo!

Jag och Algot !

Sötnosen Dixie!

Här kommer det lite mer bilder från kvällen:



Kvällen blev ganska lång eftersom vi började så tidigt, kom inte hem förrens vid halv två! Då var det kallare ute kan jag säga! Urk... Då satt vi som var kvar med filtar och hela köret ;P

Lånade Robbins keps där ett tag, var skönt eftersom knotten var precis överallt!

Tack för en rolig och trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0