Torsdag

Idag stod det en del på schemat, sjukhuset är nu avklarat så det är skönt. Så nu ska jag ta det lugnt en liten stund sen vid halv tolv blir det att träna på gymmet med Ewe. Ska försöka att göra lite idag i allafall även om jag har min fruktansvärt roliga hosta! Efter det så är det en träff i skolan mellan två och fyra. Dit hade jag tänkt att gå men nu är jag lite tveksam. Min handlerade tyckte att det bara var att köra på så jag funderar på att gå hem och läsa istället. Ikväll ska Erik på bilbingo så då ska jag plugga i lugn och ro :)

Det är väl ungefär så min dag ser ut idag, inte speciellt spännande fast man vet ju aldrig i förväg ecakt hur dagen blir så vi får se :)



Det var så himla kallt i morse när vi åkte, det fick mig verkligen att inse att sommaren är borta nu och jag saknar den redan!! Inte roligt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0